کارگاه هنر درمانی و هنر تجسمی در استان البرز
۱۳۹۵/۱۱/۲۵
کارگاه هنر درمانی استان البرز

 کارگاه هنر درمانی در زمینه هنر تجسمی  در بهمن ماه 95 در استان البرز برگزار شد.

دکتر علی صفایی رییس اداره بهزیستی شهرستان در مراسم افتتاح این کارگاه آموزشی ؛  ضمن خوش آمد گویی به حاضران ، با بیان این که  : هنر می تواند نقشی اساسی در حوزه توانبخشی معلولان ایفا نماید ؛ تشکیل چنین دوره هائی را ضروری دانسته و بر کاربردهای آن را در افزایش عزت نفس و ایجاد فرصت برای ارتباط با جامعه تاکید نمودند . وی ابراز امیدواری نمود که مربیان بتوانند حداکثر بهره برداری را از این دوره بنمایند .  
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : به همت حوزه توانبخشی بهزیستی استان البرز و برای نخستین بار در کشور دوره های آموزشی " هنردرمانی " ویژه ی مربیان هنر شاغل در مراکز نگهداری و توانبخشی روزانه و حرفه آموزی معلولین ذهنی به مدت 4 روز در محل سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان کرج   برگزارشد .
" معصومه عباسی زاده " معاون تخصصی حوزه توانبخشی بهزیستی استان البرز برگزاری این دوره ها را بسیار هدفمند و قابل توجه توصیف کرد و گفت : توسعه و تقویت برنامه های هنردرمانی و ایجاد فرآیندی پویا و هدف گرا در جهت ارتقاء سطح عملکردی گروه هدف و توانمند سازی این عزیزان که برای اولین بار در کشور مد نظر قرار گرفته بسیار مفید ، مهم و کارآمد خواهد بود.
تجهیز کردن اتاق هنر در هر مرکز توانبخشی نیز از دیگر برنامه های این طرح عنوان شد.
این برنامه تحت عنوان " طرح تقویت و توسعه برنامه های هنر درمانی در مراکز توانبخشی روزانه " از سوی معاونت امورتوانبخشي دفترامورتوانبخشي روزانه وتوانپزشكي سازمان بهزیستی کشور طراحی و اجرایی شده است .

این خبر را در وب سایت بهزیستی استان البرز بخوانید

 
[ برچسب ها ]
چاپ مطلب
دیدگاه ها

شما هم می ‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

دسته بندی
جدیدترین عناوین