تمدید زمان نمایش آثار نقاشی کودکان اوتیسم و کم‌توان ذهنی در فرهنگسرای نیاوران
۱۳۹۶/۲/۲۵
نقاشی ، کودکان اوتیسم ،  کم‌توان ذهنی ، فرهنگسرای نیاوران
نقاشی های کودکان دارای اختلال طیف اتیسم و کم توانی ذهنی ، با عنوان " آفتابی در میان سایه ای " که از 21 اردیبهشت ماه ، در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران به نمایش درآمده ؛ به دلیل استقبال بازدید کنندگان تا پنجشنبه 28  اردیبهشت ماه 96 تمدید شد .
نمایشگاه " آفتابی در میان سایه ای " که در ابتدا قرار بود تا 24 اردیبهشت ماه میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان به هنر در این زمینه باشد ؛ به دلیل استقبال گسترده ؛ تمدید شد .
مسئول برگزاری این نمایشگاه در ارتباط با تمدید تاریخ نمایش آثار گفت  : تمدید زمان برگزاری نمایشگاه ، قطعا فرصت مناسبی را برای آشنائی تعداد بیشتری از افراد جامعه با این آثار فراهم خواهد آورد که این امکان با مساعدت آقای  سید عباس سجادی،  ریاست فرهنگسرای نیاوران برای ادامه نمایش آثار فراهم شد .
وی افزود: ما با برنامه ریزی های لازم برای حضور هنرمندان دارای اختلال طیف اتیسم و اجرای عملی نقاشی در کارگاه های برپا شده در این نمایشگاه ؛ تلاش نمودیم که حداکثر فضای ارتباطی و تعاملی  با مخاطب را فراهم آوریم . اما در ادامه این نمایشگاه به دلیل خستگی توانجویان و مربیان حاضر در کارگاه های عملی ؛ امکانی برای برگزاری کارگاه نخواهیم داشت .
در حال حاضر گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران با 121 اثر از تابلوهای نقاشی افراد دارای اختلال طیف اتیسم و کم توانی ذهنی از ساعت 10 صبح تا 9 شب ؛ میزبان بازدید کنندگان و علاقمندان به دیدار از این مجموعه است . 
[ برچسب ها ]
چاپ مطلب
دیدگاه ها

شما هم می ‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

دسته بندی
جدیدترین عناوین