"پر پرواز" نمایشگاه نقاشی مددجویان مراکز بهزیستی استان قزوین
۱۳۹۵/۱۰/۲۲
"پر پرواز"  نمایشگاه نقاشی مددجویان مراکز بهزیستی استان قزوین / هنر درمانی
 
نمایشگاه نقاشی مددجویان مراکز بهزیستی استان قزوین با عنوان "پر پرواز" از ١٣ تا ٢٠ دی ماه در نگارخانه استاد محصص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد .  در این نمایشگاه 6٠ اثر از مددجویان جسمی و ذهنی، بیماران روان، کم شنوایان و ناشنوایان از هشت مرکز زیر نظر بهزیستی در معرض دید قرار گرفت .
به گزارش خبرگزاری فارس ؛ حسن حسامی معاون امور توانبخشی اداره‌ کل بهزیستی استان قزوین در باره این نمایشگاه گفت :  در سال گذشته به صورت پایلوت با برگزاری دوره‌های آموزشی و هنرهای تجسمی برای مربیان مراکز روزانه معلولان ذهنی به عنوان یک روش درمانی غیردارویی در ارتقاء و بهبود سلامت فیزیکی، روانی، اجتماعی، اقتصادی و معنوی افراد داری معلولیت تلاش کرده است.
وی  سطح نقاشی‌های معلولان در نمایشگاه نقاشی پَرپرواز را بسیار مطلوب دانست و در ارتباط با این نمایشگاه  از عموم مردم خواست که برای تشویق و حمایت از معلولان هنرمند استان قزوین از نمایشگاه پَرپرواز بازدید کنند.
 این نمایشگاه با استقبال گسترده ای از سوی مردم و مسئولان استان روبرو شد و حضور علیرضا وارثی مدیرکل بهریستی استان قزوین و دیگر مسئولان بهزیستی استان و شهرستان ؛ استاندار ؛ فرماندار ؛ مسئولان وزارت ارشاد استان و ... ابن نمایشگاه را به مرکزی برای توجه ویژه به هنر و توانمندیهای  این قشر از افراد جامعه جلب نموده.
گفتنی است، این نمایشگاه ویژه بیماران روان، معلولان ذهنی، جسمی، کم‌شنوا و ناشنوای استان قزوین بوده که به همت مرکز بهار، مهرآسا، به‌توان، به‌نیا، پرنیان، توان‌مهر و آرمان تحت نظارت بهزیستی این استان برگزار شد.

ارسال خبر و تصاویر : فرزانه طالبی ( مرکز بهار)
 منبع نقل قول ها :
خبرگزاری فارس
اداره کل بهریستی استان قزوین
 
[ برچسب ها ]
چاپ مطلب
دیدگاه ها

شما هم می ‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

دسته بندی
جدیدترین عناوین