هنرنمائی یک توانجوی ذهنی آذر شهری در مقابل مردم و مسئولان
۱۳۹۵/۲/۴
هنرنمائی یک توانجوی ذهنی آذر شهری در مقابل مردم و مسئولان
هنرنمائی یک توانجوی ذهنی آذر شهری در مقابل مردم و مسئولان
به مناسبت میلاد فرخنده حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر جشن بزرگ " ترنم"  با حضور مسئولان و اقشار گوناگون مردم در پارک ملت آذر شهر از شهرستانهای  استان آذر بایجان شرقی برگزار شد .
در این مراسم  تابلوی زیبائی از ابوالفضل عیوضی نژاد توانجوی ذهنی مرکز الزهرا که به صورت زنده و در حضور جمع نقاشی شده بود توسط  مهندس اکبرنژاد شهردار آذرشهر   به مبلغ ده میلیون ریال خریداری شد .
"حسن بلندی " مربی متخصص آموزش هنر ویژه توانجویان ذهنی در این ارتباط می گوید : پس از گذارندن دوره کارگاه  آموزشی  " طرح تقویت و توسعه برنامه های هنر درمانی در مراکز توانبخشی روزانه " که از سوی معاونت امورتوانبخشي دفترامورتوانبخشي روزانه وتوانپزشكي سازمان بهزیستی کشور طراحی و اجرایی شده و در تبریز مرکز استان برگزار شد ؛ ما کارگاه  " هنر درمانی " در مرکز الزهرا را راه اندازی کردیم .  عیوضی نژاد یکی از توانجویان این مرکز است که من با او کار آموزشی با روش های ویژه را  آغاز  کرده ام . وی  18 سال سن دارد واین در واقع سومین تابلوئی است که او با این شیوه ترسیم می کند .
تاثیر مثبت این شیوه آموزشی در افزایش اعتماد به نفس و توانمند سازی  به گونه ای بوده است که  ابوالفضل توانست در حضور نزدیک به دو هزار نفر شرکت کننده در این مراسم به صورت زنده به اجرای نقاشی پرداخته و اثری بی نظیر خلق نماید که بسیار مورد استقبال حاضران قرار گرفت .
" بلندی " که  سالهاست به صورت حرفه ای فعالیت هنری می نماید ،  ضمن  قدر دانی از حمایت شهردار محترم آذر شهر از هنر و هنرمند ، افزود : حمایت های مردم و مسئولان از چنین رودیدادهایی می تواند  نقشی ارزشمند در امر اعتلای هنر و به ویژه هنر معلولان داشته باشد .
لازم به ذکر است در این مراسم مسئولان و مدیران شهرداری ، شورای اسلامی شهر ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بسیج هنرمندان ، سازمان تبلیغات اسلامی ، سپاه شهرستان آذرشهر فرمانداری و ... شرکت داشتند .
 
چاپ مطلب
دیدگاه ها

شما هم می ‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

دسته بندی
جدیدترین عناوین